Subject: Talli tn 3//Sammu tn 8//10//Seebi tn 24a äripindadega korterelamu muudatusprojekti EP212410 parandatud versioon.
From: "Kaarel Susi" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Tiina Vahur" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Sep 2025 11:43:21 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Talli tn 3//Sammu tn
8//10//Seebi tn 24a äripindadega korterelamu muudatusprojekti EP212410
parandatud versioon.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 05.10.2025.

Muudatusprojekt on leitav siin:

 <https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/dokumendid/172583>
https://plan.tallinn.ee/ep/menetlus/dokumendid/172583

Jaotuses:

Dokumendid: Parandatud muudatusprojekt v03

Koostaja: Allianss Arhitektid OÜ 04.09.2025

File: 181578MP_TP_v03_Talli3-Sammu8-Sammu10-Seebi24a (asice)

PS:

Palun tühistada 05.09.2025 kell 9:17 ekslikult edastatud kiri pealkirjaga
„FW: Tulbi tn 4 korterelamu rekonstrueerimise muudatusprojekt – EP209530 –
PARANDATUD“.

Seoses Talli tn 3 // Sammu tn 8 // 10 // Seebi tn 24a äripindadega
korterelamu muudatusprojektiga palun edaspidi vastata ainult käesolevale
kirjale.

Kõike head

Kaarel Susi

Menetleja

ehitusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6404291